Handelsbetingelser

BETALING

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusiv moms. Vi tager forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer.

THORNcph modtager betaling med Dankort, Mastercard og MobilePay. 
Din betaling bliver først hævet fra din konto den dag, varerne sendes fra vores lager.

   

LEVERING

Vi ekspederer din ordre hurtigst mulig i løbet af 1-3 hverdage. Vi kan dog ikke give en 100 % garanti. Når din ordre er pakket og klar til afsendelse, modtager du automatisk din kvittering pr. e-mail med tilhørende Track & Trace nummer, så du kan følge forsendelsen. Vær opmærksom på, at din ordre kan være sendt af flere forsendelser, alt afhængig af, hvor varerne afsendes fra. Ved produkter med specielle leveringsvilkår, vil leveringsinformation være oplyst på produktsiden.

   

HVIS DU FORTRYDER DIT KØB

THORNcph tilbyder 14 dages fuld returret gældende fra den dag du modtager varen. Varen returneres naturligvis ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen. Det er købers ansvar og omkostning at returnere en vare.

Alle produkter, der returneres til THORNcph skal være forsvarligt indpakket. Vi anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til THORNcph. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er afsendt. 

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købssummen til din konto (returprocessens varighed ca. 4-7 dage). Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort.  Returnering af varer står for egen regning. 

VIGTIGT: Varen byttes kun når leverandør mærkat er intakt og stadig sidder på varen. Dette sikrer dig som kunde, at du altid modtager en vare som er ubrugt.

Ønsker du at bytte en vare til en anden størrelse eller farve, skal du returnere varen og lave en ny ordre via webshoppen. Når vi modtager returvaren overføres pengene til din konto. Det sikrer at den ønskede størrelse ikke i mellemtiden er udsolgt. Husk at vedlægge original kvittering eller ordrenummer.


Varen sendes til:


THORNcph

Baneledet 11

2830 Virum 

OBS: vi tager vi ikke imod returvarer sendt til en pakkeboks.

 

Ved returnering af varer som er taget i brug, og derfor ikke tilbageleveres i væsentligt samme stand, hæfter du som forbruger for den forringelse som varerne har fået. THORNcph vil i sådanne tilfælde foretage en vurdering af varerne, og herefter værdisætte forringelsen. 

 

REKLAMATION

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, forkert vask, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. THORNcph dækker fragtomkostninger, der måtte være i forbindelsen med en reklamation, forudsat at reklamationen godkendes.

   

KUNDESERVICE

Skulle der opstå problemer eller har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.

E-mail: info@thorncph.dk

 

SIKKERHED

THORNcph krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

   

FORCE MAJEURE

I tilfælde af force majeure, herunder, men ikke begrænset til, strejke eller lockout, strømsvigt, brandskader, ildsvåde, maskinskade, manglende drivkraft, terror, krig og krigslignende tilstande, udeblivelser eller forsinkelser af tilførsler eller andre tilsvarende leveringsvanskeligheder, herunder underleverandørers force majeure, er THORNcph berettiget til efter valg at annullere ordren eller at udskyde leveringen.

   

OPLYSNINGER OM KLAGEMULIGHEDER

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. 
Du kan klage til for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. 
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@thorncph.dk